lördag 24 november 2012

27

Igår var det dags för födelsedag - min födelsedag! Jag tycker fortfarande att det är rätt roligt att fylla år och hittills har varje ålder känts lagom, precis som 27 gör nu! Skulle jag inte tycka det till nästa år har jag hört att man kan fylla 27 många gånger... ;)

Igår var det i alla fall riktigt trevligt födelsedagsväder med strålande sol, det är inte varje år man får det! Firade med att ta halvdag på jobbet och sedan bjuda lite vänner på bubbel och tårta. En alldeles lagom födelsedag. Idag kommer mamma, moster och mormor på middag och ikväll ska jag fira med hoppträning för Anna Emanuelsson på lånad häst.

Ju äldre man blir, ju fler bra och fina födelsedagspresenter får man ge sig själv tycker jag. I år får jag en av de finaste presenterna ever av mig själv, nämligen Otto. Papper är på väg och försäkringen skrivs över på oss fr.o.m. tisdag - Otto är här för att stanna. Han verkar trivas bra i vår flock, vi trivs bra med honom och vi hoppas på många fina år tillsammans med honom, Tisse och Lingon!

1 kommentar: